Politica de Retur
Returul produselor
Daca din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumit de unul din produsele comandate, il poti returna in termen de 14 zile calendaristice. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile, trebuie sa completezi formularul de retur in cel tarziu cea de-a 14-a zi calendaristica de la data primirii coletului conform prevederilor OUG nr. 34/2014
Pentru ca tinem la satisfactia tuturor clientilor nostri, politica de retur se aplica atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.
Recomandam ca returul sa se efectueze prin serviciul de curierat cu care a fost expediat initial produsul sau personal la sediul Elviaida. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de cumparator.
Produsul returnat trebuie in ambalajul original, impreuna cu documentele ce il insotesc (factura, certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.)
Inlocuirea sau rambursarea banilor
1.Se completeaza formularul de retur sau se preda personal la sediul Elviaida;
2.Dupa ce formularul de retur a fost trimis, produsul trebuie ambalat si trimis la adresa noastra folosind serviciile de curierat;
· Produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie sa se prezinte in forma in care a fost primit. De aceea va recomandam ca in momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului;
· Ideal, returul produsului trebuie sa fie insotit de toate documentele primite la livrare (factura, certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.);
· Costul transportului inapoi la Elviaida este suportat exclusiv de client. Exceptie o fac situatiile in care produsul primit de client difera prin marime/culoare/cod, de produsul comandat pe website. In acest caz, Elviaida se face raspunzator pentru greseala survenita si va suporta costul aferent returului.
3.Inscrieti pe documentul de transport si colet adresa Elviaida completa si numarul de retur primit ca urmare a completarii pasului 1. Coletul trebuie sa aiba inscrise, pe langa expeditor, urmatoarele informatii:
Destinatar: Elviaida S.R.L.
Adresa: Bd. I.C. Bratianu, Bl. 50B, ap. 3-4, Targoviste, Jud. Dambovita
Numar Retur: *
Dupa primirea si procesarea returului vei fi contactat de unul din reprezentantii nostri pentru a stabili detaliile inlocuirii produsului sau metoda de rambursare a banilor.
Banii se pot rambursa prin:
· Virament bancar (in contul clientului)
· Rambursarea inapoi pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata
Exceptii si note
Nu se pot returna produse aflate intr-una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
· Produs adus pe comanda speciala;
· Produsul este incomplet, nu mai are ambalajul producatorului sau documentele aferente;
· Haine sau incaltaminte care prezinta urme de purtare sau sunt deteriorate;
· Produse ce s-au murdarit ca urmare a neambalarii astfel incat sa fie deteriorate pe durata transportului;
· Alte produse care prezinta urme de uzura sau consum.